10. 07. 2024
Do jaké míry vysokoškolské systémy napříč Evropou uznávají a validují výsledky neformálního a informálního učení? Lze tyto…
28. 05. 2024
Přejete si získat rychlý přehled o tom, jak evropské vzdělávací systémy integrují kompetence související s udržitelným rozvojem…
27. 05. 2024
Zajímá vás, jaké jsou nejnovější politické závazky v Evropském prostoru vysokoškolského vzdělávání („EHEA“)? A jak si evropské…
06. 05. 2024
Nová studie Eurydice se zaměřuje na uznávání a validování výsledků neformálního a informálního učení ve vysokoškolském vzdělávání.
19. 04. 2024
Cílem je vytvořit modul začleněný do tří pedagogických fakult ve třech zemích a Massive Online Open Course.
16. 04. 2024
Neexistuje žádný evropský vzdělávací systém, kde by téma udržitelnosti nebylo součástí kurikula. Kompetence v oblasti…
02. 04. 2024
Jaké jsou politiky a opatření, které na národní/nejvyšší úrovni řeší nerovnosti a diskriminaci v evropských školách?
26. 02. 2024
Jaký pokrok učinily jednotlivé země Evropy v oblasti propagace a odstraňování překážek bránících vysokoškolské studijní mobilitě?
21. 12. 2023
Jsou učitelé v Evropě dobře placeni? Jaké mají vyhlídky na kariérní postup? Získávají nebo ztrácejí kupní sílu? Jaké jsou…
20. 12. 2023
Zajímá vás vývoj politiky v oblasti vzdělávání a odborné přípravy v evropských zemích? Pokud ano, pak je tu právě pro vás nové…